GYIK

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány olyan kérdést és választ, melyek segíthetnek eligazodni a webáruházban található információk között:

Van raktáron a kiszemelt termék?

A webáruházban az egyes termékek adatai közt minden esetben szerepel készletinformáció, mely előzetes tájékoztatást nyújt arról, hogy várhatóan mikor vehető át. Ezek a következők lehetnek:

azonnal elérhető
A termék az átvételi ponton található, nyitvatartási időben - internetes megrendelést követően - átvehető, vagy 14.00-ig érkező megrendelés esetén a kiszállítása még aznap elindítható. Kérjük, mielőtt személyesen az átvételi pontra jönne, minden esetben rendelje meg a terméket a webáruházban, hogy félretehessük Önnek!

raktáron
A termék a raktárunkban található, az átvételi pontra történő átszállítása jellemzően 1-2 munkanapot vesz igénybe. Megérkezése után e-mail-ben értesítjük Önt arról, hogy megrendelése átvehető személyesen az átvételi ponton, vagy átadtuk a futárszolgálatnak kiszállításra. Lehetősége van másnapi, vagy akár aznapi átvételt, illetve házhoz szállítást* is választani, ezt abban az esetben tudjuk teljesíteni, ha a megrendelés összes tétele "raktáron" készletinformációval rendelkezik és a megfelelő mennyiségben elérhető.
Az egyes termékek pillanatnyi elérhető mennyiségéről ügyfélszolgálatunk készséggel tájékoztatja Önt, illetve a termékek jelentős részénél a kosárba helyezéskor megjelenő információs ablakban jelezzük, ha az nem,- vagy nem a kívánt mennyiségben áll rendelkezésre.

*elérhető Budapesten és vonzáskörzetében

külső raktáron
A termék az egyik beszállító,- nagykereskedő,- vagy gyártó raktárában van, az átvételi pontra általában 2-8 munkanap alatt érkezik meg. Kérjük, számoljon azzal, hogy amennyiben kosara tartalmaz "külső raktáron" jelölésű termékeket, akkor a teljes megrendelését csak ezek megérkezése után tudjuk átadni, vagy kiszállításra elindítani!

8-10 munkanap
A termék általában a jelzett időpont alatt érkezik meg a raktárba, ezt követően 1-2 napon belül tudjuk átadni a csomagponton, vagy indítani a kiszállítását. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az előzetesen jelzett beérkezési idő a beszállítók által megadott, a termék általános beszerzési ideje, esetleges gyártói készlethiány esetén elhúzódhat.

A készlet-információk tájékoztató jellegűek.


Mi történik a rendelés után?

- A megrendelés elküldése után automatikus tájékoztató e-mail-t kap a rendelés tényéről.
- A rendelés feldolgozása közben, amennyiben szükséges, munkatársunk telefonon egyeztet Önnel, ezt követően visszaigazolást küldünk. Előre utalásos fizetési mód választása esetén elküldjük a díjbekérőt.
- Megkezdjük a szállítást, vagy a készlethiányos termék beszerzését. Minden termékről és kapcsolódó szolgáltatásról ÁFÁ-s számlát állítunk ki, melyet elküldünk e-mail-en és nyomtatott formában is mellékelünk a csomagba, vagy   külön postázzuk.
- A futárszolgálat és a csomagpontok e-mail-ben és SMS-ben tájékoztatják Önt az átvétel lehetséges napjáról.


 
Költséghelyes rendelés

PapírDepo.hu Webáruház Kft.
online irodaszer értékesítés, irodaellátás

Megrendelések átvétele:
1047 Budapest, (külső) Váci út 71.
+36 1 769-0134; +36 70 676-7437

Tisztelt Vásárlónk!
Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében! A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani. További információk a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján: https://nmhh.hu/veglegestorles
×
Hírlevél feliratkozásért 10% kedvezmény!

Különleges ajánlatokra vágyik?

Regisztráljon hírlevelünkre
most 10% kedvezményért! *

A feliratkozóknak hétről hétre exkluzív akciókat és egyedi kedvezményeket is biztosítunk.

* A feliratkozást követő 30 napon belül egyszer
használható fel, más akciókkal nem összevonható.

Feliratkozok!