KÖLTSÉGHELYES RENDELÉS
A PapírDepo.hu webáruház lehetőséget biztosít költséghelyes rendelések kezelésére azon partnerei számára, akik több irodával, telephellyel rendelkeznek és szeretnék az irodai termékek beszerzését egy központi helyről felügyelni úgy, hogy az egyes telephelyek rendelési igényének előzetes összeállítását az adott telephely munkatársára bízzák. Az alábbiakban részletezzük ennek pontos menetét, valamint ügyfélszolgálati munkatársaink is szívesen segítenek Önnek. Kérdéseivel keressen minket bátran! A költséghelyes rendelés menetének leírása A vásárló egy olyan nagyvállalat, amely több telephellyel rendelkezik. A költséghelyes rendelés lényege, hogy egyetlen „főnöki” költséghelyhez több „beosztott” költséghely tartozhat. A „beosztottak” csak a „főnök” jóváhagyásával adhatnak le rendelést. A költséghelyes rendelés folyamatának első lépése a regisztráció. Regisztrációkor a „főnök” a „Költséghely/telephely: Igen” lehetőséget választja, a PapírDepo.hu adminisztrátora pedig ez után engedélyezi a költséghelyes regisztrációt. Amikor ez megtörtént, a Vásárló („főnök”) tájékoztató e-mailt kap, majd a webáruházba bejelentkezve tudja a költséghelyes funkciókat használni. Először is létre kell hoznia a „beosztott” költséghelyeket. A létrehozásról az adott költséghely munkatársa („beosztott”) e-mailt kap a belépéshez szükséges adatokkal. A „beosztott” onnantól már tudja használni a webáruházat, rendelést előkészíteni, leadni. A „beosztott” által leadott rendelésről a „főnök” e-mailben értesül, majd azt belépés után jóvá kell hagynia ahhoz, hogy a véglegesített megrendelés eljusson webáruházunk munkatársához feldolgozásra és teljesítésre. Amíg a megrendelést a „főnök” nem hagyja jóvá, addig az nincs véglegesítve, a „főnök” módosíthatja vagy törölheti az egyes tételeket. |