KÖLTSÉGHELYES RENDELÉS

A PapírDepo.hu webáruház lehetőséget biztosít költséghelyes rendelések kezelésére azon partnereinek, akik több irodával, telephellyel rendelkeznek és szeretnék az irodai termékek beszerzését egy központi helyről felügyelni úgy, hogy az egyes telephelyek rendelési igényének előzetes összeállítását a telephely munkatársára bízzák.

Az alábbiakban részletezzük ennek pontos menetét, valamint ügyfélszolgálati munkatársaink is szívesen segítenek Önnek, esetleges kérdéseivel keressen minket bátran!

A költséghelyes rendelés menetének leírása:

A vásárló nagyvállalat, amely több telephellyel rendelkezik. A költséghelyes rendelés lényege, hogy van egy fő költséghely („főnök”), amelyhez több beosztott költséghely („beosztott”) tartozhat. A beosztottak csak a „főnök” jóváhagyásával adhatnak le rendelést.

A költséghelyes rendelés folyamatának első lépése a regisztráció. Regisztrációkor a „főnök” a „Költséghely/telephely: Igen” lehetőséget választja, ez esetben webáruházunk kap egy e-mailt, amely tájékoztat minket a költséghelyes felhasználó regisztrációjáról. Adminisztrátorunk ez után engedélyezi a költséghelyes regisztrációt. Amikor ez megtörtént, a Vásárló („főnök”) tájékoztató e-mailt kap, majd a webáruházba bejelentkezve tudja a költséghelyes funkciókat használni. Bejelentkezés után létre kell hoznia a beosztott költséghelyeket. A létrehozásról a beosztott költséghely munkatársa („beosztott”) e-mailt kap a belépéshez szükséges adatokkal. Ekkor a „beosztott” már tudja használni a webáruházat, rendelést tud előkészíteni, leadni. A „beosztott” által leadott rendelésről a „főnök” e-mailben értesül, majd belépés után a rendelést jóváhagyva jut el ténylegesen a véglegesített megrendelés webáruházunkhoz. Amíg a megrendelést a „főnök” nem hagyja jóvá, addig az nincs véglegesítve, a „főnök” a rendelésből tételeket módosíthat és törölhet.

PapírDepo.hu Webáruház Kft.
online irodaszer vásárlás, irodaellátás

Csomagpont: 1047 Budapest, Váci út 71.
+36 (1) 769 0134; +36 (70) 676 7437